Deklaracja dostępności
Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.pogotowiebp.bip.lubelskie.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Część dokumentów w formacie pdf nie jest dostępna cyfrowo.
Treści nieobjęte przepisami
· multimedia nadawane na żywo,
· multimedia opublikowane przed 23 września 2020r.,
dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne i arkusze kalkulacyjne opublikowane przed 23
· września 2018 r. - chyba że są niezbędne do realizowania bieżących zadań Twojej instytucji czy korzystania z jej usług,
· mapy – ale musisz zapewnić alternatywny dostęp do prezentowanych na nich danych,
· część dzieł sztuki, muzealiów, zbiorów archiwów narodowych i bibliotecznych,
· materiały z intranetu i ekstranetu opublikowane przed 23 wrześnie 2019 r. i od tego czasu nieaktualizowane,
· treści od innych podmiotów, które nie zostały przez Twój podmiot lub dla niego wykonane lub nabyte, albo do których modyfikacji Twój podmiot nie jest uprawniony,
· treści niewykorzystywanych do realizacji bieżących zadań.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Karolina Litwiniuk — mejlowo sekretariat@pogotowiebp.pl lub telefonicznie 833434068.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrektora Stacji Pogotowia:
- Igor Dzikiewicz,
- Adres: ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska,
- mejl: sekretariat@pogotowiebp.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Biała Podlaska (ul. Warszawska 20, Biała Podlaska).
Stacja Pogotowia w Białej Podlaskiej składa się z zespołu budynków. Wejście do budynku administracji prowadzi po dwóch schodkach, w celu zlikwidowania barier przy wejściu znajduje się dzwonek. Na wezwanie dzwonkiem pracownik Stacji otworzy drzwi oraz w razie potrzeby rozłoży rampę. W budynku znajduje się również pętla indukcyjna. Budynek Zespołów Ratownictwa Medycznego znajduje się na poziomie zerowym. W budynku tym mieści się łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Korytarze są szerokie i wolne od barier architektonicznych. Na terenie Stacji znajduje się parking dla osoby niepełnosprawnej. Nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.
- Filia Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radzyniu Podlaskim (ul. Wisznicka 109, Radzyń Podlaski).
- Filia posiada duży parking z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych. Budynek Pogotowia jest na podwyższeniu parterowy, posiada schody i podjazd dla wózków. Do budynku prowadzą dwa wejścia, z czego jedno jest główne, które posiada szerokie drzwi dodatkowo otwierana druga część drzwi np. dla wózków inwalidzkich Po lewej stronie za głównym wejściem w korytarzu znajdują się toalety, jednak nie dostosowane dla osób niepełnosprawnych, nie posiadające uchwytów , odpowiednich gabarytów dla poruszania się wózka, ani sygnałów dźwiękowych. Korytarz jest szeroki pozwalający na swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W obiekcie znajduje się pętla indukcyjna. Nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.
- Filia Stacji Pogotowia Ratunkowego w Parczewie.
- W Filii Stacji Pogotowia Ratunkowego w Parczewie jest zapewniona dostępność architektoniczna dla osób z niepełnosprawnościami. Jest podjazd przed drzwiami wejściowymi, toalety dla niepełnosprawnych brak. Parking zapewnia miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej. Nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.
- Dział Administracyjno-Techniczny
- W Dziale Technicznym wejście do budynku zapewnia swobodny dostęp niepełnosprawnym z poziomu placu, korytarz położony jest na jednym poziomie, brak schodów i wind. Przestrzenie budynku w obrębie dopuszczonym do poruszania się są wolne od barier poziomych i pionowych. Miejsca postojowe dla niepełnosprawnych są zapewnione. Nie ma zakazu wstępu z psem asystującym. Spełnione są podstawowe wymagania o zapewnieniu dostępności osobom z niepełnosprawnościami.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Prośby o dodatkowe możliwości obsługi osób z niepełnosprawnościami (np. tłumacz języka migowego) należy wcześniej zgłosić do Pani Karoliny Litwiniuk ,sekretariat@pogotowiebp.pl, tel. 83 343 40 68.
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://pogotowiebp.pl/index.php/2-uncategorised/291-jak-wnioskowac-o-tlumacza-polskiego-jezyka-migowego
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://pogotowiebp.pl/pliki/ulatwienia/tekst%20odczytywalny%20maszynowo.doc [doc, 26.5 KB]
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://pogotowiebp.pl/index.php/2-uncategorised/291-jak-wnioskowac-o-tlumacza-polskiego-jezyka-migowego